alchn Esbebeginannesi maalesef pandemiue denk geldi asla para bulamadım hala onun vicdanını çekiyor um 21aylik bişey olmadı ama inada olmaz Rabb’im yardım eder elimde olsa kesinlikle yaptı rdim kesinlikle
kutgun Esbebeginannesi yaptırdım her ikisini de özellikle menenjit çok korkutuyordu beni şükür ki 12 aylıklar yaptırdım ilk dozu
Seden Esbebeginannesi rota virüsünü 2 doz yaptırdım, menenjiti 2 yasindan sonra tek doz menectra yaptirdim. 2 yasina kadar sen bakacaksan tek doz yeterli ama kalabalikta olacaksa tum dozlari yaptir demisti doktorumuz.
Muhasebeciana alchn rota icin gec kalmissiniz ama menenjit icin gec degil menenjitin belli bir ayi yok bilginiz olsun
cekoslavakporseleni Esbebeginannesi evet rota aşılarını yaptırdık bitti. Bugün de menenjit aşısının ilk dozunu yaptırdık. Bexero, 2 doz daha yapılacakmış bir doz da nimenrix olacak.
ipegin_annesi Rotayı yaptırdım ilk dozu ikinci dozu haftaya yaptırcaz sonra 3. Doz menenjit daha olmadık..