Yusuf20 15 aylığız ama geçen ay benim oğlum da öyleydi. Doktorumuz büyüme atağında şu an dedi. Hiç yemek yemedi, sürekli hareketli ve mızmızdı,bir de diş patlatmak üzereydi. Uykular kabustu, yarım saate bir memeye uyanıyordu ama bir haftadır düzene girdi tekrar. Hatta kendi başına oynamaya başladı daha bir özgürleşti