10 aylık oğlum şu son birkaç gündür hiçbir şekilde kucağımdan inmiyor. O yedi aylıkken çalışmaya başladım. Haftada üç gün ben okuldayken öğleye kadar annemle kalıyor evde. Geri kalan tüm zamanlarda beraberiz. İle ilk başladığım zamanlarda bile hiç sorun çıkarmayan bebek gitti yerine başka birisi geldi sanki. Eve gelir gelmez kucağıma bir geliyor. Saatlerce inmiyor. Bırakın çamaşır, bulaşık, yemekle ilgilenmeyi Afedersiniz bırakıp iki dk tuvalete bile gittiğimde çığlık kıyamet ağlıyor. 🤦🏻♀️Anlam veremiyorum. Okula gittiğim günler mutlaka kapıda vedalaşıyoruz, kaçar gibi de gitmiyorum yani sırf gidip geri geleceğime güven oluşsun diye. Ne yapmalıyım? Nasıl aşabiliriz bunu? Var mı önerisi olan?