YEymeninAnnesi Benim bebeğim daha 2 ay 20 günlük bir süredir uykusunda ağlıyor ne yapmalıyım bu normal mi, konuşarak sakinlestiriyorum uyurken.. başına gelen var mı 😢😢😢
Nulufer25 YEymeninAnnesi benim oğlumda öyle arada uykuda ağlar tabi büyüklerim ağladıgında uyandır diyor
ZeynepAlya Normal canım benimkide oyle. Bide gülümsüyo hatta sesli güldügü bile oluyo. Melekler güldürüyomus aglatıyomus