zeynepbalci Hafisee aslında ingq derken arada anne gibi diyo valla 3,5 aylıkken filan sesler çıkarmya başlıyor o zamanlar iyi dinle konuş hep onla cevap verir o 😍
Balkizlarim Hafisee 9 aylıkken ilk dedi ama kesin tam anne kavramı ni anlaması 19 aylıktı anneeee istiyom istiyom evde 4 dönüyor 😂♥️
Brsnysr zeynepbalci evt ya kızımda öyle bilinçsizce söylüyor bende bekliyorum bakalım ne zaman dicek gozlerime bakarak🥰
Hafisee zeynepbalci bu aralar ıngaaa derken kulagıma çalınıyor anne gibi sanki 😁 ama tam anne diyemiyo tabikide
PortakalliKahve Hafisee ilk doğduğundan beri annee der gibi ağlıyordu benimki de, şuan 10 aylık çığlık atarken bağırırken an-ne diye bağırıyor ama bilinçli değil tabiki 😅
miniktavsanim Hafisee 20 aylik yavrum hep baba diyrdu benden bisey istese el işarete yada eee diyrdu ve iki aydır net anne diyr beni çağırıyor 🥰🥰🥰bende isterdim ilk anne demesine ama işte 🤦🏻♀️😁😁
Megututu Hafisee şu an 2 buçuk aylık 2 aylık olduğundan beri ağlarken anneğğ diye ağlıyor duyanlar şok oluyor belki bilinçli demiyor ama bariz anne diyor her deyişinde eriyoruz 😍🥰😂😂😂
Mom7676 Hafisee Hatırlamıyorum çünkü toplasan 10 defa anne demedi 😔anne demeyi biliyor ama inadıma dede diyor