Kızlar 10 ay 11 günlük oğlum var. O kadar dikkatli beslenmemize rağmen demirimiz düşük çıktı. Gelişim olarak önden gittiğimiz için demir depoları çabuk boşalıyormuş.
Bu ilacıı sizler nasıl kullanıyorsunuz? Doktorumuz meyve püresinin içine koyun dedi.
Ve bu ilaçı ne kadar kullandınız? Ne kadar zamanda demiri düzeldi. Şimdiden teşekkür ederim