Kızlar 24 günlük bebeğim var kasıyor kendini ıkınır gibi yapıyo geriniyo kıpkırmızı oluyo Ikınırken elleri ayakları falan titriyo o derece resmen gazını falan da çıkarıyoruz ama anlamadım gitti önceden yoktu birkaç gündür bu şekilde bide emzirirken ıkınırken kafasını geri atıyo memeyi çıkarıyor sonra tekrar almak istiyor