Asfgj merhaba kullandim ben ama bizim klipsli sünnet oldu onun icinde kullanmak gerekiyordu, bir çok akraba koyma alışsın dedi ama benim icimde el vermedi çünkü bebeğim yüzüstü dönüp emeklemeye çalışıyordu bardak olmazsa acidan ağlıyordu. Bardaklı veya bardaksiz bir haftada bitiyor herşey, iyileşme sırrının bardakta gizli olduğunu sanmıyorum iciniz nasil rahat ederse öyle yapin bosverin ☺️