Bebeğim uykusunda gözleri kapalı bir şekilde içli içli ağladı ağladı yüz ifadeside aşırı üzgündü sonra biran uyandı alt dudağın bükerek son derece üzgün bir şekilde içini çekerek ağlamasını sürdürdü meme verdim sakinleşti ama iç çekmesini bi süre sürdürdü. İnternetten biraz araştırdım bazi kaynaklar 2 yasa kadar rüya olmadığını bazı kaynaklar ise gün içerisinde korku yada üzüntü yaşadığı zaman kabus görebileceğini söylüyor. Siz yaşadınızmı böyle bi durum? Fikirleriniz nedir ?
İse başladım 2 gündür yarim gün gittim çok meme aramis acaba bunamı içerledi diye biryandanda aşırı üzüldüm