Mevaaaa Arkadaşlar Doğum yapalı 50 gün oluyor 20 günlükken kanamam tamamen bitmişti iki gün önce yine başladı adet oluyorum galiba ama normal adetime göre çok fazla oluyor acaba normal mi bu adet mi yoksa başka bi sıkıntı mı var ablam Doğumdan sonra bir sene adet olmamıştı bu kadar kısa sürede olan var mı bilgikendir misiniz
Hazine_aykut Mevaaaa Doğumdan sonra 51 kanamam oldu tabi sonlara doğru az az oldu hatta iki gün çok az denecek kadar azalmıştı sonra 2 gün geçti bnm kanamam çoğaldı adet gbi bnde mi adet gördüm dün yine azaldı gbi buğün yine çoğaldı ne bileyim adet gbi de değil ama ne olduğunu anlamadım
Ecis Valla bende 40 ım bittikten 1,5 ay sonra hemen adet oldum. Ve ilk 3 gün baya yoğun geçti. Normal bence, telaş yapmayın😊