Sudeanne Kızlar oğlum 6 ay 11 günlük sezeryan ile doğum yaptım sezeryandan sonra karnımda kasıklarımda ağrı oluyor sabah karnım düz oluyor akşama doğru şişiyor bu sabahta karnımda kaşıklarımın ağrısına uyandım aynı durumda olan var mı
Elfydr Sudeanne 13 ay oldu sezeryan olalı. Cok sukur hiçbir sorun yaşamadım, yaşamıyorum ben. Çoğu insanın sabah karnı düz olur aksama doğru yemek ye vs birde odem toplarız malum. Ağrı da genellikle soğuk havalar da yada usuttugunuz zaman normal sanırım.