Merhaba 4 gün önce doğum yaptım. Normal doğum yapmaya çalışırken acil sezeryana alındım. Bebeğime kordon dolanmış ve ölü doğmuş kalp masajı ile hayata döndürmüşler. 3 gün soğutma sistemi uygulandı şuan halan yoğun bakımda. İlk emar sonucunda beynin etkilendiğini bu saaten sonra nörolog ve fizik tedavi ile zorlu uzun bir sürecin bizi beklediğini söylediler. Sizin veya tanıdığınız başına böyle bir şey gelip bebeği sağlıklı olan var mı ? Lütfen hem yardımınıza hem de duanıza ihtiyacım var..