Kızım 9 aylık ayrılık kaygısını zirvede mi yaşıyor yoksa güvenli bağlanamadık mı anlamıyorum, baba dahil hiçç kimsenin kucağına gitmiyor ben odadan dışarı adım attığım an çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor bebek arabasına koyuyorum dışarda çığlığı koparıyor 10 buçuk kilo çocuğu kilometrelerce kucağımda taşıyorum bi elimde de bebek arabası, sırf benden ayrılmamak için uyumak bile istemiyor beni göremediği her an mütemadiyen ağlıyor beni görür görmez emekleyip paçalarıma asılıyor en sonunda bugün bunuda yaptık kucağımda tuvalete girdim ağlaya ağlaya kendini 1 dk yere bıraktırmıyor ne yapacağım ben böyle nasıl güvenli bağlanabiliriz