Arkadaşlar hediye geldi şuan fiyatı 250 diye biliyorum rengi pembe üstünde beyaz hafif desenler var. Bir veya iki kere anca kullandım bebeğim hiç sevmedi dışarda hiç kullanamadık zaten. Evde deneme amaçlı, onlarda 10 dakkayı geçmedi. Yani yeni ürün sıfırdan farksız. Almayı düşünenler var mı