Taze-Anne28 Diş dönemine girdi hem salyası akıyor hem dişleri çok kaşınıyor. Kaşıyıcı kullanamıyor daha çok küçük 4 aylık. Bu kolye geldi aklıma ama hiçbir şey bilmiyorum ne işe yarıyor nerden aldınız ne kadara aldınız ve en önemlisi faydalı oldu mu 🙏🏿
tosbilitostos Taze-Anne28 funda atalay kehribarkolyem var instagramda ordan aldım test yaptım orjinal 100-125-150 bu civar ben bileklik aldım 70 tl
mihrosum Taze-Anne28 16 aylıkken aldım cok gec kalmısım. Benim kızım suan 21naylık hıc salya sorunumuz olmadı ama gece uyuyamıyor Du bize bir donem ise yaradı diyebilirim hatta hıc cıkarıyorum hep bıynunda