Yigithamzamom canım ıburamın hıcbır ise yaramadı 5 gun kullandım Dr kes dedi. Flgyl antibiyotik 7. Gune kadar kullan mutlaka.. Oksuruk ıcın vermemis canım. Sor dra oksuruk ıcınde versin bak ben ılacların yanı sıra bısıler yaptım onuda yazayım sana insan caresuz kalınca herseyı yapıyor.
1 kere uyutmadan mutlaka yıkıyordum ustunu guydırken gogsunu sırtını bıgazını zeytınyagı ile ovuyor öyle uyutuyordum (bunu yap cok iyi geliyor)
Dıgerıde 6.7 tane sarımsağı ez bir kaba koy ustunu gececek seklinde zeytınyagı dok dolaba koy o donuyor zaten. Bebegın uyurken ayagına sadece yagını sur ayaggın altına sonra corap giydir sabaha kadar bu sekılde kalsın. Bunu hep ogle uykusunda hep aksam uykusunda yaptım. Oksuruk. Berbat bir sey. Sadece ılacla gecmıyor. Ihlamur ıcırdım.genzi doluydu ballı limonlu su yaptım ıcırdım. Kuzymmbrn herturlu yolu denedim. Sende yap bebek kuucukse bal olmaz tabi benim kızım 21 aylık. Ama bunlar sayesinde gunduz hıc oksurmuyordu