Alyabebek34 benim 2 gün önce 4 aylık oldu bebeğim bugün gittik kontrolüne sordum ek gıda olayını sen sürekli evdesin bi yere çıkıp etmiyosun dedi hiç gerek yok sadece anne sütü alsın dedi ama çalışan annelere vs ona göre bi proğram yapıyoruz dedi tabi ek gıda olayınca bebeğin gelişimi kilo durumu vs bunları göz önünde bulundurarak yapıyoruz bunu dedi eğer böyle bi durumunuz varsa çalışma vs doktora danışarak bunun kararının verilmesi daha uygun olur bence