Dmlaemre ikisini birden bırakın çoğunuz zaten sizi uyarıyor,gece uyandirip götürmeyin Onuda istemiyorsa,ustelemeyin yapın diye..bende kızıma eğitim veriyorum,17.gunumzdeyiz, uyumadan önce inat edip yapmıyordu,gece uyandığında goturjm dedim yine yapmadı,çocuk yarı uyanikken nasıl çiş yaptırıyorlar onu da anlamış değilim.arada altına kaçırdı geceleri arada kaçırmadı,genel olarak ben gece kaldırıp götürmüyorum uykusu bölündüğnde ağladığı için,vede alskanlik Yapıyormuş tecrübeli annelerden öğrendiğim kadarıyla.. çocuğunuzu en iyi gozlemleeyen sizsiniz ona göre çözüm yolu bulun unutmayın her çocuk aynı değil.sabirli olun daha ilk günleriniz..insAllah alışır…