Arkadaşlar kızım bir ay 15 günlük hergun üç dort defa kaka yapan bebek gitti başkası geldi sanki 3 gün oldu kaka yapmıyor ve huzursuz.ve biz anne sütü sariligiyiz .sarılığı kakadan ve çisten atarlar bilirsiniz. Ne yapmam lazım hem anne sütü içiyor hem arada mama içiyor . Kakasını yapamaması beni endiselendirdi