İyi geceler anneler
Sevincimi paylaşmak için açtım postu😅
Daha önce de fikir almak istemiştim diğer postumu hatırlayanlar bilir. Kızım iki aydır her gece uyanıp ya yanıma gelmek ya da onunla uyumam için ağlıyordu, yatmıyodu geri. Valla iki aydır ayakta uyuyorum 💆♀️ bugün bi ton işim vardı akşama kadar. Ders çalıştım, yemek yaptım, çamaşırlarla cebelleştim en sonunda sıra ütüye gelmişti kiiiiiii
-annnnnaaaaaaa diye bi ses 🥴 dedim eyvah uyandı baktım suyunu almış içmiş. Hafif bızırdanır gibi oldu haydi yatağına kızım benim ütü yapmam lazım sonra bende yatıcam dedim öylesine (kesin kalkıp gelecek yanıma diye kapıyı kapamadan çıktım yan odaya. Başladım ütüye anooooomm ne gelen var ne giden bi baktım ses yok yatmış uyumuş gerii🤩
Şaşkınlıkla ve keyiflen yatağa uzandım uyucam 🤓 nasılda zaman geçiyo ve büyüyolar 🧡
Demem o ki her şey geçiyo sevgili anneler🥰
25.aydan bildiriyorum 😂