Sevda44 evet owli miktar olarak biraz fazla ama e bebek kullanan arkadaslarım cok memnun evınız sıcaksa lcw alın cunku togları yetersız dıyorlar 1,7 togda pıjamayla yatan cocuk buz oluyormus evınız cok sıcaksa tercıh edılebılır ben 2 adet e bebekle yola devam dıyorum evim 23/24 derece kısın ve kısa kollu zıbınla misler gıbı uyuyor