Espelica53 isimi kaybettigim icin evde gecirdim hersey cok yolunda ilerledigi icin bence cok guzeldi ama ters giden birsey olcak diye hep tetikteydim cunku acikcasi saglik sistemlerini hic sevemedim. Birde yalnizlik cok uzuyor. Suanda evden calisiyorum ama bebegime bakacak birilerini bulamiyorum. Keske annecigim yanimda olsa….