Denizulas-21
Bende okul öncesi öğretmeniyim oğlumla 4 yıl birlikte gidip geldik oğlum çook küçük yaşta başladığı için sıkıntı yaşamadık ama diğer personel çocukları çok zorlandılar. Öğretmeniniz çok haklı eğer 3 5 gün müsade isterseniz devamı gelir siz ara ara yanına uğrayın, sevdiği bir oyuncağı alıp öğretmenine verin o oğlunuza hediye ediyor gibi yapsın kısacası aralarında ki bağ kuvvetlensin. Keşke başlamadan önce oğlunuz için Oryantasyon talep Etseydin o zaman siz lobide onu beklerlerken o dilediği zaman yanınıza uğrar geri sınıfına çıkardı. Eğer planınızı şimdi uygulamaya kalkarsanız sizib derslerinizi konsantrenizi ve verimliliğinizi çok azaltacak birde bunun diğer çocuklar mevzusu var malumunuz okulun ilk haftalarındayız bir çok çocuk henüz okula alışabilmiş değil çocuğunuzu sizin yanınızda gören diğer öğrenciler bu duruma içerleyip üzülüp ağlayabilirler. Bu durumda da idare ve öğretmenleri zor duruma sokmuş olursunuz.