Bir haftalık anneyim ama gerçekten emzirmeden çektiğimi doğumda çekmedim. İlk günler göğüslerim yaraydı acı içinde emzirdim sağdım, mama takviyesi de yaptım. Emzirme danışmanı ile çok şükür göğüs yaralarım geçti emiyor bebeğim ama şimdi de şöyle bir sorun var, 10 dk emip uyuyor, bırakınca uyanıyor, hep memede kalmak istiyor sanki, biraz mama veriyorum sonra uyuyor mesela. Ya biberona alıştı ya mamadan dolayı böyle tam çözemiyorum. Kaşık biberonu denedim ama yarısı dökülüyor. Uykusuzluktan perişan oldum sinirlerim çok bozuk, bebeği bırakıp kaçasım geliyor. Bu düzelirmi yoksa böyle devammı edecek, bebeğime kalsa 24 saat orda kalır