Badem Arkadaşlar doktor dün antibiyotik ve parol verdi, dünden beri ateşi düşmüyor. Sürekli duş aldırıyorum, ilaçları da kullanıyorum ateş çok az iniyor geri çıkıyor. Şuan 39. Acile gitsem mi tekrar? Yada ne yapsam
Celin23 Badem evde birşey yapmayı kesinlikle deneyip zaman kaybetme derim. Çocuklarda ateş en cok korktuğum şeydir. Kızim ateşli olduğunda başında uyuklarim sabaha kadar .asla uyumam. Hemende hastaneye giderim. Benim sapasağlam akrabamin kizi kucukken ateşi siniri aştığı için hasta oldu oyuzden en korktuğum şeydir. Özür dilerim korkun die demedim ama ates beklenilcek bisey degil bana göre hemen gidin derim.
Gunes3535 Badem git canim allah korusun havale geçirir bide farketmezsin falan ben yaşadim oğlum az kala elimde gidiyordu allahtan uyumadım da fark ettim hic bekleme git ateş kötü cunku
Hiranur2010 Badem merhaba canım doğal gül suyu var mi evinize varsa eklem yerlerine başına sürün düşürecektir çok geçmiş olsun geçmezse lütfen hastaneye gidin..
elmalikurabiye Badem parol zaten agri kesici degil mi calpol dolven donusumlu tavsiye ediyor bizim doktorumuz ates icin
IKO35 Ilık bi duş aldırın isterseniz. Sonrasında takibini yine yapın baktınız düşmüyo gidin bence . Bu arada en son ne zaman verdiniz parolu
Badem IKO35 şimdi duş aldırdım antibiyotik ve parol verdim hemen sonrasında ölçtüm. Daha etkisini hemen göstermez değil mi?
IKO35 Badem yarım saate etkisini gösterir. Acile giderseniz veya dr tekrar giderseniz dönüşümlü ilaç önerirler mi sorabilirsiniz. Mesela parol yanonda bir ilaç daha veriyorlar ateş düşürücü 3-4 saat aralıklarla dönüşümlü verebilirsin diyorlar.
Badem IKO35 şimdi parol verdim 5 saat önce calpol vermiştim dönüşümlü olsun diye ama tüm gün ateşi vardı. Acile gitsem ne yaparlar acaba başınıza geldi mi daha önce
Badem Gunes3535 şimdi ilaç verdim etki etmezse hemen götüreceğim bekliyorum başında teşekkür ederim 🌸
Gunes3535 Badem valla canim benim bebegime ilac verdiler biraz düştü sonra eve yolladılar yarim saat icinde havale geçirdi oglum yıktım hastaneyi baslarina sorumsuz davrandılar cunku yani ihmal etme iyice baksınlar herşeyine ve dusmesini bekle derim ben
Badem Gunes3535 ama ben yeni ilaç verdim daha, ilaç verirler mi ki tekrar. O kadar ne yapıcağımı bilmiyorum ki suan
IKO35 Badem sıkı takibe devam ediceksin o zaman birde dönüşümlülere. Dönüşümlüler 4 saatte 1 olabilir. İnşallah gün geçtikçe enfeksiyonu azaldıkça bunlarda azalıcak. Ama bunlara rağmen 39 u geçmesini bekleme gitmek için hastaneye