Bebeğim 3 aylıkken bir uyku düzeni oluşturmuştum ama suanda her şey bambaşka oldu. Gündüzleri bür nebze uyuyor ama şu son bir haftadır geceleri asla uyutamıyorum. Saat 2.5 -3 lerde sokakta gezdiriyoruz uyusun diye. Bu gecede asla uyumak istemedi ne yaptıysam avunmadı böyle bir ağlama krizi yaşamamıstık. Sanki bir yeri acıyor gibi içini çeke çeke ağladı ağlayarak kucağımda sallarken uyuya kaldı uykusunun içinde bile ağladı. Ne yapacağımı bilmiyorum içim parçalanıyor lütfen böyle bir durum yaşayan varsa bana yardımcı olsun ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum