Kızlar kızım tam 2 bucuk yaşında 3 gundur ara ara dizim aciyor anne diyor gece yatincada ovburayi diyor ovunca uykuya dalıyor. Dusme atlama gibi bi durum olmadı hep yanındayım acaba bi çocuk doktoruna gitmelimiyim ? Bu yaşta diz ağrısı korktum biraz.