Altntaskadrye Kızlar battaniye örtüyorum ama beşiğinin her tarafını gezdiği için uykuda üstü hep açık yorganı var ama korkuyorum altında nefessiz kalır açamaz diye Allah korusun nasıl çözüm bulabilirim havalar soğudu gece ve sabahları çok soğuk oluyor ev
birboncukannesiiii Altntaskadrye ben üstünü örtmüyorum. Kızım 1 yaşında. Kışı uyku tulumuyla geçirdik. Şimdi gene uyku tulumu alcam. Şuan 2 sene 3 sene giyebilcek şekilde alabilirim. Paçaları lastikli, içi müslin dışı pazen istiyorum. Ortalama 22 derece eve uygun sanırım. Araştırmam lazım.
melike5461 Altntaskadrye benim bebeğimde istemiyo üstüne bişey örttüğüm zaman acıyo 😂 önümüz kış o yüzden uyku tulumu aldım ama henüz kullanmaya baslamadım terler diye
Esmece Altntaskadrye Aynı benim kız üzerini orterim bir bakarım açmış yine orterim bu seferde tepikler örtüsünü yine örterim ağlar Bende sıkılıyor diye saldım artık belliki istemiyor ama soğukta yok öyle yağma🙊
Altntaskadrye Esmece aynen öyle kışın donarlar valla uyku tulumu almak en mantıklısı o zaman hiç kullanmadım ama deneyelim bakalım 😂😍
cinar-annesi Altntaskadrye benim oğlumda öyle asla üstünü örttürmüyor. Çok çok yorgun olması lazım yoksa hemen anlayıp tepiniyor. Tepinirkende kendini uyandırıyor. Yazı atlattık inş kışa uyku tulumu alacağım