Sedanindenizi Sast olmus 01.10 gozker faktaşi gibi acik uykudan eser yok. Sanki salladigim şey o degil gibi davraniyor uyumadi gitti… kimler benim gibi nobette? 😊
CankizimRavzam Sedanindenizi Bende bende 20 aylık kızım hala uyumadı bide ayağıma bastı hepten açıldı uykum 😅😅
elediyebiri Sedanindenizi kendi haline birakin sallamak yerine 😂 kizim Bugün 4 aylik oldu. Geceleri uyaniyor kendi kendine Oyun oynamak icin. Yine kendiliginden uyuyakaliyor. 😂
tospikk1 Sedanindenizi Benim oğlumda 42 günlük dün gece de uyumadı yarım saat ya uyudu ya uyumadı. Gündüz de uyumamıştı zaten. Sabah uyur dedim yine uyku yok 😒🙄 toplasan 15dk uyumuştur, şuan ayağımda sallıyorum kaç dakikadır gözler her yerde fıldır fıldır 🙇♀️
Sedanindenizi elediyebiri Masallah ona bizimki ilk 5 dakka kendi kendine takiliyor o 5 dakkada geri uyuyamassa basliyor mikir mikir mikirdanma asamasini kacirirsak off bir aciyor agzini susturabilmek ne mumkun😄
Esra0109 Benimde oğlum üç gündür geceleri uyumamak için nasıl direniyor ne oyunlar ne şebeklikler😅 iki gece kendi haline bıraktım kendi uyudu ama bu gece tam bir saat sallamanın sonunda Zafer benim😬
Sedanindenizi tospikk1 Alla alla sıkıntisi mi var acaba o kadar az uyku cok yorar kuzuyu. Gaz falan mi sıkıyor acaba
tospikk1 Sedanindenizi herhangi bir ağlaması yok şiddetli gazını çıkarıyo genelde ama uyku problemi var bi kac gündür
elediyebiri Sedanindenizi aksam Saat 8de uykusu geliyor. O Ani bir kacirirsak 10-10:30 artik kacta uyursa. 20:20 kuralini uygulayin Bence. 20 dk uyutmaya calisin. Uyumuyor mu? 20 dk birakin kendi kendine takilsin ya da biseyler gösterin Bu bebek zeka kartlarindan mesela. Konusun kendisiyle. Sonra yine 20 dk deneyin.