Esmece Merhaba Hanımlar🌺 Kızım 13 aylık henüz , ama saçlarının bazı yerleri çok seyrek kullandığınız bebeğinizin saçlarında olumlu sonuç aldığınız bitkisel ürünlerinin isimlerini ve kullanım şekillerini yazarsanız çok sevinirim.🌺
Ah_neredeee_vah_neredeee Esmece Çörek otu yağı , hindistancevizi yağı kullanıyorum . Kullanmaya başladığımdan veri kızımın saçları gürleşti ve parlak baya
Mum22 Esmece tatli badem yagi haftada 1 sac diplerinden baslayark sur 1-2 saat sonra yika saclarini😉 biz ana-kiz bakim saati diyoruz ve yapiyoruz.
buzlulimonata Sacini sifira vururlar genelde ama dün ögrendigim bir seyi paylasayim. Sifir vurmak sac gürlestirmezmis ancak saclalrin hepsi ayni anda ciktiklari icin daha gür görürmüs☺️ Ben baska birsey önermek istiyorum. Internetten kozmik bakim zamanlarini bulun özellikle 3-4 ay üst üste sac kesim günlerinde saclarindan ufak tutamlar alin. Ben kozmik bakima göre sac kesimi kas alimi gbi temizlikleri yapiyordum ve sacimin dökülme miktarindan uzama hizindan cok memnundum. Cocukla beraber cok ihmal ettm unuttm gitti ve saclarim cok kötü oldu amaa su an yine toparlama asamasinndayim bu kozmik bakim ile☺️
Ah_neredeee_vah_neredeee buzlulimonata bu doğru bende yaklaşık 2 ay da bir keserim saçlarımı ve inanılmaz hızlı uzuyor kestikçe
Esmece buzlulimonata Teşekkür ederim🌺😇Bunu bende duymuştum ama hiç uygulamaya fırsat olmadı inanın saçımı bile boyatmaya gidemiyorum kaldı ki bakım yapayım ama bebeğim için deneyeceğim😍
Espelica53 Ah_neredeee_vah_neredeee çok teşekkür ediyorum yarın bende alayım. Çünkü biraz gıcık oldum kesmiyorum diye seyrek olcak kızının saçları diyorlar diye😁
buzlulimonata Ah_neredeee_vah_neredeee ben cok sastim o düzenden. Sonra da uzasin diye hic kesmedim. Tam 1,5-2 yildir öyle az öyle az uzzadi ki belki 4-5 cm anca. Ve hayatimda hic böyle birseye denk gelmemistm hep hizli uzardi saclarim. Insallah smdi eski saclarima kavusurum☺️
Ah_neredeee_vah_neredeee Espelica53 Ayy yok sakın sıfıra vurmayın daha sert çıkıyor güzel olmuyor saçları bi daha . Bu bakım yaplarını deneyin birde eebebğin papatya özlü şampuanı da bize çok yaradı
Ah_neredeee_vah_neredeee buzlulimonata Kesmeye başlarsanız uZar . İli üç ayda bir uçlarından alın benim iki üç ayda 4,5 cm uzar
Esmece buzlulimonata Biliyor musun bu bana göre şampuan ile de alakalı bir durum. Benim saclarimda küsmüştü bana hiç uzamazlardı bende şampuan değiştirdim daha hızlı uzamaya başladılar bir dene istersen sende