Lidyammm benim kızım 13 aylik olana kadar parmak ucuna bastı. 11 aylik olana kadar örümcege bindirdim bende. Hic doktora felan goturmedim. Çünkü etrafimda parmak ucuna basıp sonra kendiliginden geçen cocuklari gördüm biliyorum. 13 ayliktan sonra normal basmaya başladi kendiliginden. 14 aylikken de yürüdü. Sizinki daha 10 aylikmiş, zamanla düzelir. Isterseniz ayakkabi giydirin, birde öyle bastirin ama 10 aylik,ayakkabi icin daha erken.