E1d3ty6 Oglum 3 aylig doktora apardig ve doktor kalbinde ses var dedi yoxladilar kalbinde desik var dediler bele bir sey basina gelen varmi cox endiseliyem
25moonlight2021 E1d3ty6 endişe etmeyin 1 Yaşına kadar kapanabilir. Takibini yaptırın. Beni kızımın kalbinde de delik var ama doktor kapanabilir 1 yaşına kadar dedi.
cinar-annesi E1d3ty6 abim içinde öyle demişler zamanında başka doktora gitmiş bişey çıkmamış. Başka bir doktorada götürün isterseniz
E1d3ty6 Bize emelyat dediler doktorlar ama 1 ay gozlemeliyik yeniden yoxlayacaglar byuse delik emeliyat edecekler cox qorxuram emeliyatdan
E1d3ty6 25moonlight2021 sizde nece mm kapana bilir dedi ? birde nese narahatciligi olur cocukda 25moonlight2021
25moonlight2021 E1d3ty6 hatırlamıyorum ama benim bebeğimin ki genetik. Benim de kalbimde delik var. Çok şükür Bi sıkıntım yok