Bizde 2 ay 15 günlüğüz aynen dediğiniz gibi gündüzleri uyuyamıyorum uykusu var belli çok huzursuzlanıyor ama uyuyamıyor gece uykuları güzel çok şükür. Sanırım uyku sinyalini aldığımız gibi uyutmamız lazım fazla uyarıya maruz kalınca uyuması çok daha zor oluyor