Canım annelerim merhaba 9 aylık bir erkek bebeğim var bir dişi güç bela çıkardık şimdi ikinci diş görünüyor ufukta ama çok huysuz ve herşeye ağlıyor kucağımdan inmek istemiyor geceleri benimle yatıyor sürekli mememde tetagil diye granül var onu kullanıyorum bütün arkadaşlarımın bebesine iyi gelmiş ama bize hiçbişey fayda etmiyor sürekli bu dişler tamamlana kadar hep böyle mi olacak bebeğim ateş huysuzluk ağlamak kendini yerden yere atmak vs… sizde durumlar nasıl şimdiden cevaplayan annelerimize teşekkür ederim🙏🏻😍ama herşeyine değiyor onun kokusu bakışı gülüşü bir ömre bedel❣️