Merhaba,bebeğim 8 aylık olacak yakında. Son zamanlarda gece devamlı uyanıyor saat başı yani bazen daha bile çok mu bilmiyorum ama illa da emmek istiyor emzik verdiğimde ya da pışpışlamaya çalıştığımda ağlıyor uykuya geçemiyor. Normalde emer tekrar uykuya geçer şimdi geçemiyor da bazen uyanıyor bazen tekrar uyutmaya çalışıyorum daha çok emziriyorum napıcağımı şaşırdım😓 Diş dönemindeymiş alttan iki tane var şimdide üstten geliyormuş ondan olabilir mi akıl verin lütfen geçici olsun😓