Evet çok hiperaktif çocuğum var daha 26 aylık inanın çok yoruluyorum artık hiç yorulmuyor o şımarırken ben yoruluyorum 😏 Eltimin oğlu var 4 yaşında ona sürekli vuruyor kıskanıyor hatta, oğlum kardeş cici diyorum ah yapma ağlar diyorumm ama anlamıyor oda sakin mulayim bazen karşılık veriyor haklı olaraktan. Eşimin ailesi sürekli okula gidince çok sıkıntı çekersin öğretmenler veliler hep şikayetçi olur diyorlar. Napıyım ben mi yap diyorum çocuğun içinden geliyor anlamıyor. Belki aklı erdikce düzelir diyoruz. Maşallah çok da akıllı hemen her şeyi öğrenir unutmaz kolay kolay. Eltim bugün psikiyatri ye gönderir öğretmen bile dedi oda ilaç verir dedi. Şahsen büyük konuşmayım ama o ilaçları verip çocuğumu uyuşturmam. Bu hiperaktifliğin bi çaresi çözümü varmı acaba bende eşimde küçükken böyle değilmişiz benim erkek kardeşim bile kız gibi narin bişeydi 😂 Bu bebem kime çekmiş acaba 🙈