Aysegulyn Merhabalar bebegımın bıngıldagının küçük oldugunu ve d vıtamınıne devam etmem gerektıgını soyledı doktorumuz boyle bıse yasayan varmı ?
Ygtakn Aysegulyn canım bebek yaşına gireme kadR d vitamini düzenli olarak kullanılması lazım ki daha 40 günlük bebek de zaten bıngıldak kapanmaz ki hani kücük olması ile ilgili bilgim yok ama d vitamini düzenli kullanman lazom
Barlasb10 D vitamini düzenli kullanmanız lazım bıngıldak için değil sadece kemiklerinin gelişimi için