Yusufbebek61 Bebeğim iki günlük sütüm nokta nokta geldi başka gelmedi doktor mama takviyesi yap ama biberon tutturma dedi 1 ölçek Bebelac mama yapıp verdim bu onu ne kdr doyurur ne kdr tok tutar neler yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mi
Buglemefsamom Yusufbebek61 bol bol emzir canım çok su iç süt arttırıcı çaylardan iç ılık duş al saat başı 30 ml olması lazımdı yanlış hatırlamıyorsam mama miktarı
Haticeyldrm Yusufbebek61 kuzum ben sezaryen oldum 3 gün gelmedi mama vermedim ama meme hep verdim sonra sıcak suya girdim hemen geldi
Fhmasyslt Yusufbebek61 canım direk solgar kullan ben cok etkisini gördüm 6 aylık oldu bebegim keske ilk dogurdugum gün kullansaydim dedim sen şimdi başında kullanki bol sütün olsun zaten ilac degil b12 ve bira mayası iceriyor. Arastirabilirsin doktor tanıdıgım önerdi bana da iyi ki kullaniyorum 6 adet günde sabah kahvaltısından sonra iki oglen iki aksam iki ama azaltmayi düşünüyorum süt kalitesini baya baya fazlalastiriyor onun yanı sıra irmik helvası ye tahin döküp fıskırıyor bol su iç
Erkek_Anesi59 Sıcak duş al canım bende bebeğim doğduğunda üç gün emziremedim sütüm yoktu saat başı 30 cc bebelac mama verdim bende eve gelince duş aldım tahin helvası yiyorum emzirmeye çalıştım zaten o emdikçe süt geliyor ama halen hem emzirip hem mama bebelac kullanıyorum sütüm doyurmuyor bide tek meme tuttu
yasacmalamalo Yusufbebek61 canımm selam tahın helvası,un kurabiyesi , irmik helvası, hoşaf, sütlaç, ayran bir de cocuk doktorumz bana bestlak damla verdİ. Kendi doktorum ı mom latte diye hap verdi süte etkısı var mı blmıom