Merhaba anneler 4 yaşında erkek cocugum var. Bu aralar uyutmaya geçtiğimizde (ayrı odada kendi yatağında yatar) anne sen sakin ölme ben sensiz ne yaparım diyor. Bugün yine aynı şekilde anne babamla küsmeyin diye ağladı. (Ablam eşinden ayrılmayı düşünüyor onlardan etkilendi diye düşünüyorum) sizde de oluyor mu