Elifozcan Oğlum 4 aylık 34 haftalık doğdu. İlk başlarda çok gazı vardı sürekli ağlıyordu gazı dağılsın diye elimizde çarşafla sallıyorduk hemen susup uyuyordu. Şuanda çok alıştı buna nasıl buraktırabilirim
Elifozcan plakayerli bu zamana kadar hiç tek kalmadım desem. Daha doğrusu kalamadım Sırf bu sallama olayı yüzünden. Oyüzden acil bir çözüm bulmam lazım ama malesef ne yaptıysam olmuyor
Buglemefsamom Elifozcan gün içerisinde deneyin sürekli uyuduktan sonra filan koyun yada çok uykusu geldiğinde inşallah alışır çok yıpratıcı bi durum bende yaşamıştım😖 Allah yardımcın olsun
Lazuribozomota En zor dönem 4 aylıkkendi. battaniye ile uyuyordu daha sonra sallanan besige koyduğumda kendiliğinden uyumaya başladı battaniyeyi bıraktık. 4 - 4.5 aylıkken çok çektirdi sonrasında düzeldi