Aycanada Arsem evet ondanda oluyormus bi 15 gun kullandm gunde 15-20 dk doktor hic kullanmiyosun cope atiyosun dedi bende duzelir demi dedim duzelir dedi ama aklima takildi iste😔
Aycanada Doktorla gorustunuzmu peki bu konuyla ilgili gecici bir durum olabiliyor sanirim benim kizimda 7 aylik hep parmak ucu basiyor
Arsem Aycanada yeğenimde öyleydi biraz geç yürüdü o yüzden hep parmak uçlarına bastı ama o sürekli yürüteçteydi bebeğimiz eğleniyor onun hoşuna gidince bizimde hoşumuza gidiyor gaflete düşüyoruz haliyle ama hiç sağlıklı bulmuyorum özellikle erkek bebekler için
Gizemmyigit Benm kızım 7 aylık dışarı basıyor. Tam basacağı zaman dışarıya kaydırıyo ayaklarını. Ortopediden rand aldım inş bir sorun ile karşılaşmayız🙏🏻 Bi ara yürüteç kullandm ondan mı oldu hiçbir fikrim yok.. ayaklarını fark ettiğimden beri de kullanmıyorz
Aycanada Gizemmyigit cnm yurutec parmak ucu basmaya sebebiyet veriyo disa basmasi ayri bi durum ortopediye gostermen iyi olur