Hanbebek şuan kızım 10 aylık. Ama 8. Aydan beri düzenimiz aynı hemen hemen. O yüzden yaxıyorum. Sabah kahvaltı 1 yumurta sarısı labne peynir pekmez. Bazen pankek. Genelde yumurtayı labne peynirle karıştırıp tereyağa kızartıyorum öyle daha iyi yiyor. Öğlen 1 gibi elma armut falan meyve veriyorum. Yada irmikli kaşık maması yapıyorum ( elma armut yada Bask sevdiği meyveleri bikaç dilim havuçla haşlayıp az irmik koyuyorum rondodan geçiriyorum) 3 gibi çorba( tarhana, yoğurt, şehriye genelde et suyu yada kıymalı çorbaları daha fazla sever) 5 gibi ana yemek( aklıma ne gelirse bazen tavuk, hindi, et bazen sadece sebze falan) aynı bizim yemeklerimiz gibi yapıyorum ama tuz yok. Baharat sadece nane ve kimyon. Salça yerine domates rendeliyorum koyuyorum çok lezzetli oluyor. Bugün kıymalı kabak dolması yaptım mesela çok sevdi. Akşam 8 gibi yine aynı yemekten kalanı veriyorum . Anne sütü veriyorum uyurken.