Kizim 10 aylik 2 gundur grip olmus uyumuyordu mamada icmiyordu dun hastaneye götürdüm enfekt kapmis dedi duzelir dedi burnu icin tuzlu su yazdi birde agrisi ve atesi icin fitil verdm bugun ilk fitili attm agladi aksam ustu altini degistircem vakit bir baktim kanamis ve catlak gibi brsy var normalmi ?