Kubicim çocuk anormal değil öncelikle bunu kabul ederek başlayabilirsiniz, karakteri böyle demek ki birleri ona dokunsun istemiyorsa dokunmasın, bebeklere huysuz demek çok yanlış. Tek başına oynasın tek başına uyusun tek başına dursun istiyorsanız çocukla ne zaman iletişim kuracaksınız, çocuk sadece fiziksel olarak bakın isteyen bir şey değil duygusal ve zihinsel olarak da onu beslemeniz gerekiyor. Sizin çocuğunuzda kendini böyle ifade ediyor demek ki… birse böyle düşün.. Benim oğlumda 6 aylık yanında durmadığım zaman oynamıyor uyumuyor tuvalete gitmeme bile izin vermiyor bazen ama sakin kalmaya çalışıyorum bunun için onu suçlamıyorum huysuz olduğunu düşünmüyorum demek ki bana ihtiyacı var diyorum demek ki oğlum benimle bu şekilde iletişim kurmaya çalışıyor diyorum. Zamanla düzelecek biliyorum sadece sabır gerek.