yigitinaannesii kızlar selam, bebeğim 6 aylık. yeni girdik 6.ayımıza. bugünden beri dilini çıkarıyor sizce neden? yaşayanınız var mı?
Umayinannesi yigitinaannesii benimki de tükürüyor sabah uyaninca yüzüme 😂kız nolcak çıkarsın dil bu bir sorun mu ben anlayamadım 🤷🏻♀️
yigitinaannesii Umayinannesi hahah yo sorun değil hatta çok tatlı oluyor valla koparasım geliyor😂 susuzluktan vs olmasın diye endişeleniyorum😂
yigitinaannesii Temizkalp evet yaptık. hatta biz dr tavsiyesiyle 5,5 aylıkken başladık hala tadım şeklinde ilerliyoruz. bugün şeftalili yoğurt verdim
-Gizem- cansmes hahahah ne güncellemeler oldu hem de katlanarak çoğaldı baştan başladım 2. Si 3aylık oldu 🤣