Cnmkzm Umutegem iki saatten önce ağlarsa veriyorum belki acıkmış olabilir ama bence yarım saat bir meme yarım saat diğer memeden ötesini vermemek daha mantıklı sonrasında çekşn zaten memelerde süt bitiyor
Umutegem Cnmkzm bilemiyorum ki cnm biz 3 ay 10 günlüğüz doğduğundan beri 2 saatte bir veriyorum 10 15 dk emiyor
Melek21 Cnmkzm acemiyiz tabiki olacak o kadar benim gibi yetersiz meselesine girersen sende ohoo stüm yok diye mama bile verdim ben
smsmzyc Cnmkzm biz 1.5 2 ay olana kadar 45 dk memede bekliyorduk :) Nefes ala ala emiyordu uyuyordu ama sonra düzeldi alışkanlık değildir daha çok minik annesi o yüzden🌸🥰
Cnmkzm smsmzyc bizde öyle ama bazen kendiliğinden bırakıyor 45 dk en erken süremiz ama son günlerde bıraksam sürekli emecek..
smsmzyc Melek21 Sizin ki alışkanlık olabilir ama yenidoğanların memede uzun süre kalması alışkanlık olarak görülmüyor.