Duyguilda çok iyi maşallah ben 4. Ay başladım az az kucağıma oturmaya tabi yine doktor tavsiyesi çünkü çok hoşuna gidiyor sanırım sizin minnakta seviyorum kucağında kısa kısa oturtabilirsin ya 4,5 aylık minnak yüzüstü yatır bol bol annesi önüne oyuncaklar koy o zamanla uzanacak bizim bebeler erken geldikleri için ben hep destek oldum dönmesine oturmasına yuvarlanmasına zaten kıpır kıpırdı fark falan kalmıyor o zaman kronolojik olarakta