ALD teşekkür ederim, inşallah çıkmazsın acısı ayrı psikolojisi ayrı oluyor, eğer ki pozitif olursan da geçici bir süreç olduğunu unıtma 8 günden sonra iyileşiyorsun Allah’ın izniyle🙏 Ve her ne olursa olsun bebeğini sık sık emzir, benim sütüm yok denecek kadar olduğu halde sağıp verdim, bebeğin tek ilacı sütmüş 🌸🌸