ED2019 Merhabalar 28 aylık oğlum 2 kelime oluştura biliyor lakin belirli kelimeler .ancak son günlerde kendine yeni isim takmış .ama kendi isminede bakıyor ismini sorduğumda ise kendine verdiği adı söylüyor
pilavustutavuk ED2019 gelisiminin bir parçası diye biliyorum ben bu olayi. Hayali oyun oynuyor kendi kendine 🙆
jap ED2019 hihi çok tatlı😂 kızımda 28 aylık. 2buçuk yaş civarı hayali arkadaş falan normalmiş. Bu durumda normaldir bence😊
Deletedmom78654 ED2019 benim küçük kIzım da 27 aylık adın ne dediğimizde ablasının adını söylüyor , ismin ney dediğimizde kendi adını 🙈🙈🤣