Kaç cc olması gerektiği ile ilgili doktorunuza danışın isterseniz. Bebeğinizin gelişimine göre daha doğru yönlendirebilir. Benim de sütüm az geliyordu, solgarın brewers yeast ini kullanıyorum ama doktoruma danışarak başladım. Sütte artma gözlemledim. Sütünüz artış gösterir ve hiç mamaya ihtiyaç duymazsınız umarım..